Aaj Rang Hai Re Maa As recited by Ustad Nusrat fateh Ali Khan - Kalam in Urdu font


ماٹی کے تم دیورے
جو سُنو ہماری بات
آج ملاورا پیا کا
تم جگیو ساری رات


آج رنگ ہے ری ماں رنگ ہے ری،
میرے خواجہ کے گھر رنگ ہے ری
میرے محبوب کے گھر رنگ ہے ری

آج سجن ملا ورا مورے آنگن میں
آج رنگ ہے ری ماں رنگ ہے ری،
موہے پیر پائیو نجام الدین اولیاُ ء
موہے پیر پائیوصابر علاوالدین اولیا ء
موہے پیر پائیو بابا فرید الدین اولیا ء
موہے پیر پائیو خواجہ قطب الدین اولیا ء
موہے پیر پائیو خواجہ معین الدین اولیا ء
موہے پیر پائیو میرا محی الدین اولیا ء
موہے پیر پائیو داتا گنج بخش اولیا ء
میں تو جب دیکھوں مورے سنگ ہے ری ماں
آج رنگ ہے ری ماں رنگ ہے ری،


دیس بدیس میں ڈھونڈھ پھری ہوں
گوکل دیکھا متھرا دیکھا
پر توسا نہ کوئی رنگ دیکھا
پُورب دیکھا پچھم دیکھا
پر توسا نہ کوئی رنگ دیکھا
دیس بدیس میں ڈھونڈھ پھری ہوں
توہے ڈھونڈھ پھری ہوں
موہے تورا رنگ من بھایو معین الدین

موہے اپنے ہی رنگ میں رنگ لے خواجہ جی
موہے رنگ بسنتی رنگ دےخواجہ جی


چُوریاں پہنائی چُندریا اُڑائی
خواصی دُلھنیا بنائی
موری چُوریوں کی لاج خواجہ رکھنا
یہ تو پہن لئی اب اُترت نہ
تیرو ہاتھ ہے میرو سہاگ خواجہ
میں تو جوبنا تم پہ لُٹا بیٹھی


موہے اپنے ہی رنگ میں رنگ لےرنگیلے
موہے رنگ بسنتی رنگ دےخواجہ جی

جو تو مانگے رنگ کی رنگائی
مورا جوبن گروی رکھ لے خواجہ جی


نجام الدین اولیا ء جگ اجیارو
جگ اجیارو جگت اجیارو


میہروا رس بونداں برسے
بونداں برسے رس بوندا برسے

خواجگان کے دربارن میں
اے آج دیکھو گھن گرجے

سب سکھین کے پاس پیا ہے
مورا پیا کے ملن کو جیارا ترسے
رس بوندا برسےمیہروا رس بونداں برسے


خواجہ معین الدین خواجہ قطب الدین
گنج شکر محبوب الہی
خواجہ نجام الدین خواجہ نصیر الدین
آج شہرہ نجام نصیر الدین کا لال محبوب بنا

نجام الدین اولیا ء جگ اجیارو
وہ تو جو مانگے بر سنگ ہے ری ماں
رنگ ہے ری

آج رنگ ہے ری ماں رنگ ہے ری،
میرے خواجہ کے گھر رنگ ہے ری


(کلام : حضرت امیر خسرو )


If you'd like to be friends

I love coffee. If you like me, consider buying me a cup of coffee.

My help is available at my website academiccoaching.ml to students applying for education abroad, academic coaching, graduate study applications, legal documents, and visa process.